sobota, 16 kwietnia 2016

Duc De Coeur - 4 Puff Pastry Crowns

Duc De Coeur - 4 Puff Pastry Crowns - Z kozim serem, zakupiłem w sieci LIDL i od razu miałem małe wątpliwości co do jakości tego produktu, zbyt niska cena, zbyt ładne foto na obrazu i... mrożonka!

Przyniosłem to wszystko do domu, miałem ochotę na coś smacznego a zarazem lekkiego na kolację, jak się okazało 20 minut wystarczyło aby przygotować ciasteczka z kozim serem. Po wyciągnięciu z opakowania moje wątpliwości się powiększyły ponieważ ukazały się moim oczom paskudne białe placki. Ale cóż jestem głodny, a jak już kupiłem tą mrożonkę to ją skosztuję!

Po odpaleniu piekarnika ciastko ładnie wyrosło, nabrało rumieńców, i wyglądało o dziwo na prawdę bardzo, bardzo smakowicie. Chciałem je zjeść jeszcze gorące, po przecięciu wypłynął piękny sosik, który powstał z serka koziego.

Skosztowałem i... niebo w gębie na prawdę genialna przekąska, kruche ciasto francuskie a w środku wyborny ser kozi!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz