środa, 9 listopada 2016

Witaminka Vege - Jabłko, Gruszka, Jarmuż, Cytryna, Szpinak

Chcąc skorzystać z oferty spożywczej firmy HORTEX zakupiłem Witaminka Vege, produkt wyglądający wizualnie na przyjemny i smaczny - przyciąga oko i aż chce się je zakupić. Smak który również jest mocno egzotyczny (Jabłko, Gruszka, Jarmuż, Cytryna, Szpinak), zmusza do przetestowania tego cuda natury. 

Z myślą że jest to przecier otwarłem i przelałem sok do literatki, zdziwiłem się bardzo gdy z kartonu wyleciał zwyczajny jasnozielony sok. Zapach był bardzo przyjemny i przypominał nuty cytrusowe, jednak po skosztowaniu na pierwszym planie wylądował Jarmuż za którym nie przepadam. Dopiero wraz z oddechem czuć posmak gruszki. Innych smaków nie wyczułem może dlatego że zwyczajnie mam upośledzone kubki smakowe. 

Całość oceniam według swojego sumienia i myślę że nie jest to zbyt udany projekt. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz