piątek, 13 maja 2016

Sok Canaria Nettare di Pesca

Jednym słowem miód na me usta, tak opisałbym na początku ten wspaniały sok, który zdobyłem we Włoszech podczas wycieczki. Zakupiłem go w sieci Todis, nie z myślą że jest najlepszy tylko wybrałem go ponieważ był zwyczajnie najtańszy (jego koszt wynosił 1 Euro). Podróżując często pociągiem z nudów spojrzałem na etykietę ze składem, muszę przyznać że mnie wtedy zamurowało - 50% przecieru owocowego, woda, cukier i jakiś konserwant. Czy to nie jest wspaniałe? Żadnych soków, żadnych oszustw po po prostu przecier owocowy!

Jeżeli chodzi o smak powyższego soku nie jest on zbliżony do żadnego znanego mi w Polsce nektaru. Jest on intensywny w smaku a zarazem gęsty. Pomimo tego, iż jego przydatność do spożycia wynosi prawie rok to jest to fikcja, ponieważ znika on ze sklepowych półek na bieżąco. W większych ilościach piją go turyści ponieważ jego zaletą jest to że zarówno gasi pragnienie ale i zarazem syci.

Jego cena jest adekwatna do jakości dlatego mocno rekomenduję ten produkt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz